Simskorpi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

SMF - Just Installed!

Kirjoittaja Aihe: The Sims Kuvaketju part 2  (Luettu 421 kertaa)

Yavannah

• Full Member
  • Paikalla Paikalla
Vs: The Sims Kuvaketju part 2
« Vastaus #15 : Tammikuu 21, 2021, 11:51:25 ip »

No niin tupla/tripla ties kuin mones postaus tähän ketjuun pitkästä aikaa. Eli löysin kivan desert island haasteen ja päätin kokeilumi elessä pelata sillä. Ihan kivahan se lopulta oli ja sain jopa idean tarinaan.

Aloittaja simini Alexander, joka (vaikka itse sanonkin!!) näyttää hyvältä tuossa asussa. :D

Samuel

Jasmine, Samuelin puoliso.

Raphael, Samuelin ja Jasminen poika. Hassua kyllä Raphaelin silmät ovat turkoosit, kun isän silmät ovat vihreänru skeat ja äidillä vihreähkö t.
Ja nuo kaksi on vielä aloittaja vanhemmat, joten suvussa ei pitäs olla yhtäkään jolla on turkoosit silmät. :D

Pari random kuvaa, jotka liittyy yhteen tarinaan. Poset ovat Natalia_A uditoren käsialaa.> https://www.patreon.com/natalia_auditore/posts

Samuelin laiva, Liliana.

Tuplasate enkaari Sulanilla . Sattumalt a huomasin tuon sateen jälkeen pelissä ja otin sitten kuvat, ennen kuin tuo kaunis sateenkaa ri häipyi pois.
Kirjattu

Yavannah

• Full Member
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #16 : Helmikuu 17, 2021, 11:12:45 ip »

Sori taas ties kuin mones postaus tähän ketjuun, mutta aattelin, et jos sillä sais vähän foorumia herätelty ä. Vieraita näyttäs olevan paikalla ties kuin paljon, mutta käyttäjiä vain niin vähän, että ne voi laskea vaikka yhden käden sormilla.
Mutta joo, pelailin pitkästä pitkästä aikaa taas mun The Strain perheellä ni ja tuli peräti onnistune itakin kuvia ja yksi aika mielenkii ntoinen kuva Quinlanin työasusta . XD

Quinlan ja Palmer/Master

Ilmeisest i vampyyrit voi nauttia (Bordeaux) viiniä, tulematta siitä kipeiksi. Jos ihmisruok aa syövät, niin kitisevät pitkään siitä että maha on sekaisin.

Eldritch Palmer/Master ihailemas sa eeh... kokoelmaa nsa.

Ai niin ja päivitin myös vähän Eldritchi n ulkonäköä niin ihmis- kuin vampyyrim uodoissa. Oli pikkupakk okin, kun vampyyrin pimeä muoto rupesi bugittama an, eikä suostunut korjaantu maan muuten kuin parantama lla ja muuttamal la sitten Eldritch uudelleen vampyyrik si.
No tulipahan samalla todella hyvä syy tehdä pientä hienosäät öä ulkonäön suhteen, siis sen mitä pelin omat systeemit antavat myöden. Onhan tuo kyllä niin lähelle alkuperäi sen esikuvans a näköinen kuin sain, mutta minun pikkutark ka puoleni yrittää yhä kovasti väittää vastaan.
Ai niin ja toinen syy noihin kuviin oli, että sain puettu Cocon strangest oryteller sims.tumb lr.com tekemään upeaan pukuun.

Laitoin omassa pelissäni Quinlanin armeijaur alle ja hän on muutaman ylennykse n jo saanutkin . Joskaan en ollut kovinkaan mielissän i kun hän sai tämän asu tuoreimma n ylennykse nsä myötä. Ihmettele n vain armeijan valintaa, sillä tuskin he haluavat sotilaans a toikkaroi van sotatante reelle lyhyessä hamosessa ja korkkarei ssa. XD
Eli sanomatta kin selvää, että asu meni hyvin nopeaan tahtiin vaihtoon. Minulla siis on mod joka mahdollis taa tämän. Muistaaks eni löytyy Mod the simsistä.

Sitten vähän wanhempia kuvia. Tosin ei kovin, vain muutama päivä vanhempia . Minä kun törmäsin tässä taannoin uuteen haasteese en. Nimittäin Kumoa Kirous haasteen, jota päätin kokeilla. On muuten vieläkin vähän kesken. No mutta siitä tuli mieleeni Shrek ja Tangled ja muutama muu prinsessa stoori, josta sain sitten idean.
Eli vähän käänteine n Ruusunen. .. Okei Ruusunen ei kyllä ollut vihreä, vaikka kauniisee n ruusuun verrattii nkin. :D Mutta joo tässä käänteine n ruusunen by Walter Strickler & Barbara Lake. :D

Ai joo noi asut jotka Barbarall a ja Strickler illä on, löytyvät Plazasimsistä. Tai no Strickler in asu taisi olla SSTS:n värjäys Plazasims in asuun ja se löytyy täältä.
Kirjattu

Yavannah

• Full Member
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #17 : Helmikuu 25, 2021, 01:38:20 ap »

Hm, pari kuvaa lisää, kun tein lisää tauluja peliin... siis lähinnä värjäyksi ä leikkaa-liimaa-askartele menetelmä llä, photoshop illa.

Ai juu ja tuon taulun pohjana käytin sitä taulua, missä aiheena on aamiainen . Oli vain juuri sopivan kokoinen ja muutenkin sopiva modernimp aan ympäristö ön. :)
Kirjattu

Cherrysama

• Newbie
  • *
  • Poissa Poissa
  • Simlicious Mamsteri
« Vastaus #18 : Maaliskuu 03, 2021, 06:12:44 ip »

Upeita kuvia Yavalla kuten aina. Tulen nyt pitkästä aikaa spämmimää n tänne XD Olen siis aloittanu t omana pelinä ton Not so Berry legacyn.

Upea aloitus simini Mimosa Spektirin en

Mimosa todella tykkää keppostel la

Töissä oli vauva buumi

Ja ei yhtä ainutta peliä ilman tulipaloj a :D

Mimosa kävi treffeill ä Yrjänä Alkavaise n kanssa kunnes selvisi, että hän on naimisiss a Britany (os.Chon) kanssa ja heillä on kaksoset Anna ja Aapo :D

Seuraavat treffit meni vähän paremmin Bertin kanssa <3 Mutta valitetta vasti HÄNKIN oli naimisiss a XD

Mimosa oli lähdössä viettämää n Yöttömän yön juhlaa kun hänet sitten päätettii n kaapata

Ja tuliaisia han sieltä kaappaus reissulta tuli :D (mulla siis MCCC:n kautta niin, että myös naiset voi tulla raskaaksi .
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2021, 12:37:13 ip kirjoittanut Cherrysama »
Kirjattu