The Sims -peleistä > The Sims 4

The Sims 4 Maalaiselämää

(1/1)

Nekku:
Mietteitä tulevasta lisäosast a. Hevosia ei tainnut traileris sa näkyä. Aika hyvältä vaikuttaa nelosen muuhun sisältöön verrattun a, mutta en itse tule hankkimaa n ku peli ei toimi kunnolla. Tällaista monet ovat odottanee t Simsiin jo ties kuinka kauan. Harmittaa että tämänkin olisi voinut yhdistää Lemmikkei hin ja siihen maalaiske ittiö kitiin, silloin 40€ olisi jo ihan kohtuulli nen. No, EA on EA.

Yavannah:
Itse saattaisi nkin ehkä hankkia tuon, mutta taidan odottaa, että tulee ensin alennukse en. Ai muuten huomasitk os että Rouva Kurjenkau la teki paluun. :D Mä oikein innolla ootan että millaista kaaosta Kurjenkau la saa aikaiseks i kaupunkie lämää lisärin Romantiik ka Festareil la. XD
Ai kauheeta, kuvittele n jo nyt kuinka rakastunu t pari on menossa naimisiin festarin hääkaaren alla ja on just pussaamas sa kun Rouva Kurjenkau la tulis paikalle ja lätäsis laukulla päin näköä. Että ei julkisell a paikalla saa pussata! Muistanet te miten hän reagoi romanttis een toimintaa n julkisill a paikoilla The Sims 2:sessa. XD
Ja näköjään uusia kasvejaki n näyttäs tulevan tuon lisärin mukana, jos en väärin kattonu. Nimittäin vesimelon i, munakoiso ja kurpitsa ainakin. :D

Nekku:
No muistanha n minä sen käsilaukk ua heiluttav an rouvan traileris ta, mutten älynnyt että se on Kurjenkau la! Ihan mahtavaa. Saa nähdä kuinka paljon saa kaaosta aikaan. XD

Yavannah:
No niin, mulla on nyt tuo lisäri ja jopa Rouva Kurjenkau la kohdattu. Nyt vaan odotan milloin pelissä olisi seuraavat romantiik kafestari t, sillä haluan nähdä, mitenköhä n Rouva niihin reagoi, kun jo pussaamin en (jopa naimisiss a olevan pariskunn an toimesta), hänen kauppapuo tinsa edessä, hänen näköpiiri ssään aiheuttaa ikävän koulutush etken käsilauku n kera.
Mutta noin muuten, tämä lisäri vaikuttaa yllättävä n mielenkii ntoiselta , vaikka alkuun näytti että olis aika meh. Mutta lehmät, kanat ja alpakat tuntuvat aika kivoilta.  Tarvitsev at aikataval la hoitoa tosin. Ai joo ja uusia kasvejaki n tuli. Ei pelkästää n meloneita, kurpitsoi ta, munakoiso ja ja jättisien iä, vaan myös vadelmia ja suklaamar joja. :D
Miksi suklaamar ja, miksei voinut ihan suoraan olla kaakaopuu ja samaan syssyyn kahvipens as(puu, vai mikä hitto se papukasvi onkaan).
Toinen mikä tuosta lisäristä tuli vahvasti mieleen, oli Hobittila, vaikkei uudessa naapurust ossa ollutkaan hobbitin koloja, saati hobbittej a. Mutta nimet olivat kovin samansoin tuisia. Vielä ei ole kävellyt vastaan simiä, jonka nimi olisi ollut Frodo, Bilbo, Pippin tai Merry. :D
Ja mä muuten lisäsin jo tonne kuvaketju un kuvia niin uuden lisäosan mukana tulleista eläimistä (vanhojaki n lemmikkej ä siellä vilahtele e), sekä tietysti arvoisast a eh.. Rouva Kurjenkau lasta suorassa toiminass a laukkunsa kera. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta