The Sims -peleistä > The Sims 4

The Sims 4 - Yliluonnollista kamaa

(1/2) > >>

Nekku:
Tulossa uusi kamapakki, jossa ilmeisest i kirottuja esineitä ja henkiä. Luu-Liisa oli mukava yllätys että tulee mukana. Ajattelin ensin että tämä on The Sims 3 Supernatu ralin kaltainen, kunnes tajusin että tämä on vain kamasetti ja että EA laittaa kaikki mahdollis et asiat eri pakkeihin . Kun on vampyyrit ja noidat tulleet. Aika monta yliluonno llista hahmoa puuttuu vielä.

Aika pettymyks eltä tämä tuntuu pienen esittelyt ekstin jälkeen. Aihe on kiinnosta va, mutta se olisi saanut olla osa suurempaa kokonaisu utta.

Eräässä tätä kamasetti ä koskevass a artikkeli ssa väitettii n muuten että klassinen Luu-Liisa teki ensiesiit ymisen Supernatu ralissa. Mutta olihan se ykkösen Taikaa lisärissä jo siivoamas sa kun tuli komerosta an. :D

Yavannah:
Jeps, minäkin olen jo juttuja tuosta packista nähnyt tuolla tumblrin puolella ja tavallaan kiinnosta va. Ainakin muutamia kivoja kamoja, mutta noin muuten vaikuttaa, että ovat olleet vaiheeksi ...kröhöm ...laisko ja ja uusiokäyt täneet Movie Nights packin boheemeja romppeita .
Itse jäin kaipaamaa n ennustaja lle parempaa asua, kun kerran kristalli pallonkin tekivät. Muutama kiva koriste näyttäs olevan, mutta siinäpä se.
Ajattelin vähän kattoa, että miltä tuo lopulta tulee näyttämää n ja millasta palautett a saa, sitten kun ihmiset pääsee sen hankkimaa n, että oisko ostamisen väärti. Vähintään kin taas katon, josko osuis sopivasti johonkin aleen, ettei tarvis ihan koko summaa tohon pikkupakk iin tärvätä.

Hilbert:
Taas setti, joka ei kiinnosta yhtään mua:D Koetan pitää pelini ees jollain tasolla elämäsimu laationa, johon ei näkemykse ni mukaan mahdu mitään yliluonno llista:P

Simahtanut:

--- Lainaus käyttäjältä: Hilbert - Tammikuu 14, 2021, 03:10:15 ip ---Taas setti, joka ei kiinnosta yhtään mua:D Koetan pitää pelini ees jollain tasolla elämäsimu laationa, johon ei näkemykse ni mukaan mahdu mitään yliluonno llista:P

--- Lainaus päättyy ---

Kunnioitu sta näkemykse llesi, Hilbert - ja sitten kiireesti vänkäämää n jotain mikä voi vaikuttaa päinvasta iselta, vaikkei sellaisek si olisi tarkoitet tukaan.

Noin minäkin ajattelin siihen asti kunnes uteliaisu uttani tulin hankkinee ksi oikeuden pelata Vampyyrej a varhain vuoden 2017 puolella. Kokemus oli kuitenkin hämmentäv än mielenkii ntoinen siihen asti, kunnes vampyyrit - yleisön vinkumist en ja valituste n vuoksi - nerffatti in aika lailla surkkiksi ksi. Nämä myöhäiset kummituks et kamoineen ja pakkeinee n on jo valmiiksi moitittu ja (oletettav asti) nerffattu lässyiksi . Ei tuosta sen enempää. Oma ontuva filosofia ni on alkanut kääntyä siihen, etten EA:lta enää tarvitse mitään ja sekin mitä olen monet vuodet heiltä hommannut on ollut enimmäkse en joutavaa painolast ia. Peruspeli ja siihen pari gigaa modeja ja jnkv. muuta kustomia mausteeks i on se mistä olen enimmin nauttinut .

simskatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hilbert - Tammikuu 14, 2021, 03:10:15 ip ---Taas setti, joka ei kiinnosta yhtään mua:D Koetan pitää pelini ees jollain tasolla elämäsimu laationa, johon ei näkemykse ni mukaan mahdu mitään yliluonno llista:P

--- Lainaus päättyy ---

Täysin ohi aiheen: pelattuan i riittäväs ti vampyyrei den kanssa, olen alkanut pikkuhilj aa unohtaa ettei niitä ole tosielämä ssä :'D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta