The Sims -peleistä > The Sims 4

Simssuota aatellen kyselen...

(1/1)

Hilbert:
Heeii, tiedättek ö, onks joku tehny tiivistä, helpostis eurattava a ja omg-vapaata latausohj evideota ts4:n suomeksi? Myös ajantasai set kuvat+teksti versiot kiinnosta vat...
Simssuost a puuttuu tätä nykyä latailuoh jeet. Niin mietin, oiskohan jostain löydettäv issä kätevää ohjeistus ta, jonka voisin (tekijän luvalla linkata). Laiska olen:P Mut ei päällekkä isessä työssä oo kauheesti järkeä tavallaan:D

Oisko jotain muita toiveita, mitä suossa oisi hyvä käsitellä?

Yavannah:
Videoiden teosta en osaa sanoa, en oo ikinä tehny youtubevi deoita, mutta mä voisin ihan kirjottaa, että räpsiä kuvat siitä kuinka peliin ladataan, siis jos joku muu ei ehdi ennen mua. Ei se sen kummempaa ole kuin lataamine n TS2:een, mutta omat niksinsä siinäkin on.
Mä voisin myös yrittää jossakin välissä tehdä listaa ladatuist a, jos joku haluaa vähän nopeammin ja helpommin löytää niitä. Niin ja sit vaikka löytölist an, minne itse kukin voi mieleisiä löytöjä laittaa. Haasteita vartenhan mä tonne jo aloitukse n teinkin, vaikka se taisi toistaise ksi uuvahtaa.
Niin ja sitten olisi hyvä olla ohjeistus ta kuinka toimia erilaiste n peliin saatavien hackien ja ohjelmien kanssa ja että mistä niitä on suositelt ava ladata, jos ehdottoma sti sellaisia haluaa peliinsä. Mä itse kun olen näiden kanssa aika tarkka ja tiukka, kun en halua peliä yhtään pahemmin sekaisin, kuin EA:n mokailuti imi tekee sen ennestään .
Jos jotain pitäs muuta olla, niin hyviä ohjeita siihen, että kuinka pystyy estämään noi pakkopäiv itykset, jos niitä ei peliinsä halua. Ne pitäs pystyä blokkaama an, mutta kokemukse sta sanon, ettei toimi aina.
Lisäksi vois olla jotakin, et miten asiat toimii eri windowsei ssa, koska arvelen ettei ihan kaikilla vieläkään oo Windows 10:ä.
Hm, muistutus siit, että mistä lataa ja että pitää oman koneensa turvasyst eemit päällä lienee kanssa tarpeelli nen, vaikka epäilen että suurin osa hoitaa tämänkin kunnialla . Mutta vois olla hyvä kertoa,
että mistä kannattaa ladata adblocker ja/tai NoScript, koska noilla pikkuihme illä estää hienosti pop upit ja turhakema inokset, kuin myös mainoksie n rinnalla koneeseen pääsyä yrittävät haittaohj elmat. Noita muuten saa eri selaimiin, ovat tosin vähän eri näköisiä, mutta toimivat hyvin.
Lisäksi mainisen parista muusta ohjelmast a, jotka ovat ilmaisia, nimittäin Defraggle r ja CCleaner. Näillä saa koneen toimimaan paremmin ja töhkät siivottua kätevästi pois. Juu Windowsie n mukana tulee jotain omia, mutta mä en luottais niihin.

Hilbert:
Siis, itehän olen ladannut TS4:n siitä lähtien ku siihen siirryin. Eli osaan kyllä itse:D Mietin vaan, että tässä voisi olla yhteistyö kuvion mahdollis uus, kun perusteel linen selittämi nen vaatii kuitenkin kunnolla työtä.

Mulla on tuolla sivustoll a alkutekij öissään oleva latauspai kkalista ja Hilberti suosikki -ladattavalista, jota en sitäkään ole kovin paljoa vääntänyt:P MCCC on nelosen More Awesome Than You (TS2) tai kolmosen NRAAS, eli peliä reilusti mahdollis tava hackisto, jossa on myös hurja määrä säädettäv iä ominaiusu ksia. Simahtanu t on enemmän perillä näistä moninaisi sta hack-sydemeistäkin:D Mutta joo, noita listauksi a voisin toki jatkaa!

Mää en oo ite estänyt pakkopäiv ityksiä, en vaan ole nähnyt tarvetta tälleen satunnais pelaajana sille. Samoin eri Win versioist a en osaa sanoa mitään, kun olen aina pelannut TS4 win10.

Tuo latailun järjenkäy ttö on jo mainittu. Adblocker eissa on pieni eettisyys ongelma, koska iso osa sivustois ta toimii mainostul oilla. Koetan itse välttää mainosmuu rilinkitt äjiä ja olen niistä sivustois ta pistänytk in pientä varoitust a. Ok, TSR ja Simsdom ovat melko käytettäv iä, mutta adfly on vähän rutto...

Nuo Defraggle r ja CCleaner menevät jo aika kauas itse simsistä, täytyy miettiä!

Kiitos Y!

Yavannah:
Asia selvä.

Ai juu unohdin ihan, että osa saattaa pelata Macilla(?) ja nykyisin aika moni kai pelaa myös mobiilive rsioita, että josko näihinkin jotain opastusta olisi, kun niitäkin kuitenkin jotkut kyselee.
Itse kuitenkin edelleen suosin pc:tä pelaamise ssa ja kunnollis ta näyttöä. Tarpeeksi kun tihrustaa kännykän näyttöä niin kyllä se alkaa silmissä tuntua tai sitten alan tosiaan olla jo vanha akka. Mut joo kukin mieleisel lä koneella/välineellä tietysti. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta