The Sims -peleistä > The Sims 4

The Sims 4 - Lumisten vuorten maa

(1/4) > >>

Nekku:
Heh, loinpas tämän uudestaan! Lisäri julkaista an noin 10 päivän päästä. Harmittaa myöntää, mutta olen alkanut kiinnostu maan tästä(mutta älkää luulko että tuosta 40€ maksan!). Halukkaat voi kertoa täällä kokemuksi aan kun lisäri ilmestyy. :)

simskatti:
En tule maksamaan tästä 40e, mutta ostan sen takuuvarm asti puoleen hintaan heti kun mahdollis ta  ::)

Nekku:
^Itsekin tätä suunnitte len... kai. :D

simskatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Nekku - Marraskuu 02, 2020, 09:08:57 ip ---^Itsekin tätä suunnitte len... kai. :D

--- Lainaus päättyy ---

Ihme ettei mulla ole vielä ekoelämää, tämä sama kuvio kun on toistunut joskus ennenkin. Jokin saa sortumaan .

Yavannah:
Mäkin oon jo muutaman videon ja kuvan aiheesta nähnyt ja täytyy sanoa, että ainakin mulle tuli voimakkaa t SSX-Tricky (Playstati on/Playstation2)-vibat lautailun osalta. Tämä saattanee löytää tiensä munkin kokoelmii n, jos kohtuu hinnalla sattuu saamaan.
En minäkään oo valmis 40€ maksamaan . Puolet jos sitäkään mieluiten, koska enemmän (ainakin tuoreimmi sta) noista lisäreist ä ja seteistä on tullu bugeja ja ongelmia kuin mitään myönteist ä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta