The Sims -peleistä > The Sims 4

Mitä simeillesi kuuluu?

<< < (2/3) > >>

Yavannah:
Mä en ole tuon uusimman lisärin hankinnan jälkeen päivittän yt peliä. Odotan vieläkin, että saavat korjattua tuon iho-ongelman. Sen sijaan olen pitkästä, pitkästä aikaa pelannut The Strain perheellä ni ja tosiaan aloitin alusta koko homman, joten edelliset perheenjä senet ovat poissa.
Siis Cocon ja Eldritchi n lapsen. Mutta ei huolta, he saavat ainakin yhden uuden lapsen. Ai niin nykyisin tämä minun The Strain perhe menee niin, että Thomasin lisäksi siihen kuuluu myös Dutch, Fet ja Quinlan.
Toki olen häslännyt näillä taas joten Coco ja Eldritch ovat yhdessä ja tämän lisäksi myös Fet ja Dutch ovat yhdessä. Ei, en hitossa laita Quinlania ja Thomasia yhteen, siitä ei tule mitään sillä he ovat toistensa vihollisi a.
Itseasias sa, Thomas on huonoissa väleissä (vihamies) kaikkien kanssa.

Mutta tässä joitain kuvia...

- Voi luoja, Thomas, käy lääkärill ä, nuo tuhnusi ovat kamalia. Ja tee meille palvelus äläkä enää ikinä syö valkosipu lia, kun kerran tiedät, että se saa sinut piereskel emään noin pahasti!, Eldritch huudahti ja pakeni nenäänsä pidellen ulos huoneesta .

Quinlan (juu, päivitin hänen ulkonäköä än hieman)

Juu tein tämän kohtaukse n sarjasta, koska jotenkin pidin siitä ja lisäksi Bon Jovin You Give Love A Bad Name, tuli tuosta mieleeni. :D
Plus että Eldritch pääsi viimeinki n kostamaan Eichorsti lle, joka tosiaan on kaksinaam ainen p*skiainen.

Eldritch ja hänen pieni tyttärens ä Elisabeth . :) (juu ei oo sarjassa, vain mun pelissä, koska mä halusin niin :D)

Romanttin en kuva Cocosta ja Eldritchi stä. :) Mun toinen lemppari pari, Barbaran ja Strickler in jälkeen.. .. Ja joo noilla on jotain yhteistä keskenään, nimittäin miesnäytt elijä. :)

Simahtanut:
Kommentti: Aplodit Yavan upealle esityksel le edellä. En voi olla näkemättä mielessän i esimerkik si Jonathan Hyden kieltämät tä komeita ilmeikkäi tä kasvoja ja muistamat ta hänen mieleenpa inuvia töitään elokuviss a.
Minun tapani lähestyä Sims-peliä on olettaaks eni joltakin osin saman tapainen, mutta näkökulma ja "suunta" toinen.

Alustus: Miten toimisi jonkin historial lisen henkilön inkarnaat io TS 4:ssä? Asiaa harkittua ni ja pieneltä osin pelissä kokeiltun a arvelen sen toimivan joissakin puitteiss a melko hyvin. Vain pelaajan oma mielikuvi tus ja pelin yleinen visualiso inti animaatio ineen asettaa rajoja, joita kuitenkin voi kukaties ohittaa tai kylmän rauhallis esti jättää huomiotta .

Esimerkke jä: 1) Loin peliin Laura Maddalena Lombardin in aluksi radiosta kuulemani esitelmän ja sittemmin netistä opiskelem ani perusteel la. //https://en.wikipedia.org/wiki/Maddalena_Laura_Sirmen
Poikkeama t historial lisista totuuksis ta ovat toki minun pelissäni ilmeiset. Aikajänte eni on "TS 4 nykyhetki", enkä koskaan rakentanu t musiikill ista luostarik oulua tai pakottanu t nuorta simiä soittamaa n tuhansia muinaisia harjoituk sia. (Syyt ymmärtää luullakse ni sekä TS 4:ssä rakentami seen erikoistu nut että myös musiikkii n suuntautu nut pelaaja) Minun Maddalena ni on nykyaikai nen nuori "vapaa" nainen ja toimii vailla keskiaika isten kammottav an ahtaiden normien ja tapojen asettamia rajoituks ia.
2) Tutkin maantiede ttä vahvistaa kseni joitakin jo edeltä arvaamian i faktoja vuorista ja alpinismi n historias ta. Selvitin japanilai sten nimien taustoja ja alkuun päästyäni myös joitakin kiinalais ia ja etenkin tiibetilä isiä kenties nykyihmis ten vähemmän tuntemia kultturil lisia seikkoja. Kiinan valtiolli nen politiikk a Tiibetiss ä ja sikäläine n kansannou su ja toisaalta moni aikoja sitten lukemani kuvitteel linen luostarie lämän kuvaus vakuutti minut siitä, että kannatti kehittää peliin joku hieman tavanomai sta räväkämpi uskonnoll inen(?) magian ja budolajie n harrastaj a. Siispä kyhäsin täysin kuvitteel lisen hahmon nimeltä Masami Nukemura. Etten sortuisi kokonaan TS 4:lle tyypillis een tylsämiel isyyteen ja eteerisee n onneen, annoin ihan hyvää hyvyyttän i Masamille joitakin omasta mielestän i aika hurjia piirteitä . Se on ensinnäki n verenhimo inen ja periksi antamaton luonne. Minulla on ollut jo joitakin aika jänniä kokemuksi a Masamin edesottam uksista ihan normaalei ssa pelitilan teissa, mutta myös syviä masennuks en hetkiä todetessa ni miten peli latistaa persoonal lisuuden ja saa jopa riidanhal uisen Masamin pälpättäm ään loputtomi a latteuksi a jopa kahdentoi sta NPC-simin kanssa kerrallaa n. Se on kyllä vihainen kuin ampiainen, muttei ole ainakaan toistaise ksi tappanut ketään. Kykyä ja keinoja ei siltä pitäisi puuttua. (Masami on semmoinen Ronskilan Hilkan kokoinen jykevä nuori nainen, jonka ulkonaise sti voisi kuvitella pärjäävän tatamilla ja sisäisest i ihan toista luokkaa kuin joku tavan tallustaj a). Saas nähdä onnistuuk o se keräämään seuraajia omaan budoonsa tuonne Komorebin lumisille rinteille .

Loppukeve nnykset: (Englantil aisten alpinisti en käsitys onnesta:) Onni on kuiva pieru.
(Masami Nukemuran käsitys onnesta:) Onni on linnunpas ka joka lentää ohi.
Edelliste n selitykse nä kehtaan muistutta a, ettei vaatteide n vaihtamin en tai peseytymi nen tule välttämät tä kysymykse en jyrkällä kalliosei nämällä riippuval la kiipeilij ällä, jonka henki on hetkittäi n vain yhden hyvän tahi huonon otteen varassa. Aina on olemassa vaihtoeht oja, mutta niiden seuraukse t voivat olla melko kamalia.
Ja viimeisen ä - muttei vähäisimp änä - Laura Lombardin in motto, jonka oletan kantautuv an hänen rankoilta opiskeluv uosiltaan : "Olen yhtä näkymätön kuin musiikki." (Hänen onnistui kuitenkin löytää ulos opinahjon sa ankeudest a. Ehkä hänen otteensa oli oikea?)

Yavannah:
Well, Mr Hyde tuntuu olevan erittäin hyvin säilynyt yli seittenky mppiseksi . :D Ja juu, samaa mieltä olen, että on komea... Hmm mulla on näköjään joku juttu pitkiin komeisiin, hieman kypsempii n herroihin . XD Mun aviopuoli sko (ei kylläkään ole hoikka) on myös pitkä ja mua parisen vuotta vanhempi. :D
Mutta joo, mä myös kunnioita n hänen yksityise lämää ja vaikka seuraanki n hänen instaansa ja facea, en häiritse häntä. En ole edes vieläkään saanut (juu mulla on ongelmia itseni kanssa) sanottua hänelle mitään. Lähinnä vain laitellu tykkäyksi ä kuviin ja juttuihin joita hän silloin tällöin laittaa kumpaakin paikkaan. Hänellä kun on elämä, toisin kuin minulla.

Ja joo historial liset jutut on kans mielenkii ntoisia toteuttaa simsillä. Jotain omia historial lispohjai sia tarinoita olenkin yrittänyt räveltää joskus TS2:sella ja nyttemmin nelosella, mutta aina ne jää jossain välissä kesken.

Mä muistaisi n, että jokuhan on kai vähintään kin tehnyt peliinsä, vaikkei ehkä pelannut (en tiedä, ei kaikki jaa juttujaan/pelitarinoitaan nettiin), myös Tudorin aikaisia juttuja, kuten Henrik IIIV:nnen, jolla oli kova hinku vaihtaa vaimoa, jos edellinen ei sattunut jostakin syystä miellyttä mään. Ja pari vaimokoke lastahan pääsi hengestää n. Mikä ihana mies... Siis jos tykkää narsistis esta, naisvihai sesta kuninkaal lisesta.

Simahtanut:
"Hänellä kun on elämä, toisin kuin minulla"

Höh. Sulla on tuhat elämää, kun pelaat ja taiteilij ana vielä toiset tuhannet edelliste n lisäksi. *syvä kumarrus taiteelle ja sen tekijöill e*

(Oli kyllä jo itselläni kin "Mr. Hydea" kehuessan i mielessä kuinka paljon muuta henkilöön liittyykä än kuin hänen julkisuus kuvansa - ja ettei meitäkään todellisu udessa tunne kuin kenties asianomai nen itse syvimmiss ä mielensä sopukoiss a  - jonain ohikiitäv änä kosmisena hetkenä.)

Yavannah:
No ihmisiä ne on näyttelij ätkin, samanlais ia kuolevais ia kuin me muutkin. Tosin osa heistä on jättänyt jälkensä elokuvahi storiaan ja osa vielä elossa olevista ovat hankkinee t jonkinlai sta kunnioitu sta ja sitten on erikseen se osa joka vain ja ainoastaa n haluaan lärvinsä, joka paikkaan(netti/lehdet/uutiset jne) keinolla millä hyvänsä ja vaihtaa seurustel ukumppani a useammin kuin sukkia.
Mitä nyt olen Hydea hänen uraansa seurannut, niin hän on saanut minun kunnioitu kseni pelkästää n jo sillä, ettei hän ole juoruleht ien palstoill a ollut, siis tarkoitan kohu-uutisten merkeissä . Tai no en tiedä hänen kotimaans a vastaavis ta, mutta ainakaan suomivers ioissa ei ole näkynyt kuin noita kotomaisi a ja muutamia ulkomaisi a turhiajul kkiksia. Toinen asia mikä hänessä saa minut kunnioitt amaan häntä, on se että hän vaikuttaa olevan uskolline n puolisoll een. Ovat olleet yhdessä jo useamman vuosikymm enen. :)
Lisäksi hän vaikuttaa olevan (siis mitä hänen tähdittäm iään sarjoja ja leffoja olen nähnyt) myös erittäin hyvä työssään ja hyvin avomielin en LBGT-ryhmiä kohtaan, kun onhan yksi hänen parhaista ystävistä än (McKellen) homo ja lisäksi hän itse esitti taannoin näytelmäs sä Gently down the stream (sori jos typoja, joskus ei vaan enkku taivu). Hän taisi saadakin siitä jotain erittäin hyviä mainintoj a ja kriitikot kin kehaisiva t näytelmää .
Tämän minä olen yrittänyt aina saada niihin simeihin, jotka yrittävät olla hänen esittämiä än hahmoja. Tai jos pelaan hänen näköissim illään. Juu mulla on hänen näköissim insä perheinee n (vaimo (oopperala ulaja/sopraano) ja kaksi aikuista tytärtä, joista Georgia kulkee isänsä jalanjälj issä ihan todellisu udessakin , sen voitte tekin vilkaista IMDb:sesta) pelissä. Ja tiedän olevani totaalise n toivoton tältä osin. :D

Perhana, nyt vaikutan joltain hiton stalkkeri lta. *punastelee*

Hm, taiteilij aksi mua ei vielä oo kukaan tituleera nnu, mutta taiteet ovat lähellä sydäntäni . Välillä itsekin intoudun ihan piirtelem ään pelaamise n sijasta, mutta koskapa alemmuusk ompleksit apauksena olen itse itseni pahin kriitikko, niin en ole koskaan tyytyväin en itseeni ja tuotoksii ni, joten niitä en erityisem min esittele. Mutta noita simsjuttu ja tykkään välillä tällätä kaikkien iloksi tänne ja tumblriin . :D
Mistä tulikin mieleeni, että kun joku tekaisi uuden version Jessica Rabbit asusta, joka toistaise ksi taitanee olla maksumuur in takana, niin sain siitä idean. Minulla oli ennestään yksi versio ladattuna pelissä (tsr:stä), ja kun Barbara on punapää, niin puin hänet Jessica Rabbitiks i, tosin sillä erolla, ettei Barbaran tietyt avut ole lähellekä än yhtä näkyvät kuin Jessicall a.
Mut kiitos nyt Simahtanu t. :) *punastelee*

Mutta tässä muutama tulos:

Itse olen noihin otoksiin tyytväine, mutta niin näyttäs Walterkin olevan, päätellen siitä että ei saa katsettaa n irti Barbarast a. :D
Ja kuten näkyy, olen simejä luodessan i (erityises ti näköissim ejä) erityisen tarkka, enkä oikeastaa n koskaan tyytyväin en tekeleisi ini. Aina minä sieltä jonkun virheen löydän ja yritän korjata. Mutta täytyy sanoa, että joihinkin juttuihin olen ollut tyyväinen .
Ai joo ja Claire ja Jim saivat pojan, jonka nimesin aika tylsästi Edwardiks i. Hassua kyllä poika ei ollut syntyessä än sininen, eikä hänellä ollut mitään erityisiä ulokkeita ja hampaat ihan normaalit ja silmät tavallist a sävyä. Taisivat olla ruskeat kuten äidillään .
Ei, tää ei taida johtua pelistä tällä kertaa, kun mä en vieläkään päivittän y peliä, joten ihobugi ei voi vaivata vielä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta