The Sims -peleistä > The Sims 4

Mitä simeillesi kuuluu?

<< < (3/3)

Yavannah:
Peli onkin toiminut yllättävä n hyvin ja minä kun pelkäsin päivityks ien tuovan vähintään kin maailmanl opun... siis simimaail manlopun, mutta eipä tuonutkaa n. Peli toimii, noh, niin kuin se on tähän mennessäk in toiminut. Hyvin ja huonosti vuorotell en.
Ai joo ja kun tuossa viikko pari sitten intouduin katsomaan The Strainia pitkästä pitkästä aikaa, niin tuli sitten tuota omaa The Strain perhettäk in pelattua ja samalla päivitett yä tiettyjen simien lookki, sekä muutamia muita asioita, kun joku ainakin Palmer/Master simini kohdalla päätti bugittaa.
Harmitti vähän, mutta nyt ei enää.

Ai joo ja pelissäni on ilmeisest i joku asu- tms bugi vieläkin, koska simit saa välillä ylleen erittäin outoja asukokona isuuksia ja/tai käyvät yhä vaatteet päällä kylvyssä/suihkussa. Ärsyttävä ä. En tiedä mitä tekisin ja mulla ei tunnu muutenkaa n olevan tilaa c-asemalla jonne tuo perhanan Origin väen väkisin änkeää kaikki pelit vaikka kuin yrittäs vaihtaa aseman.

Palmer/Master ihmis ja strgoi/vampyyri hahmoissa an. Alemmassa kuvassa hänen seurassaa n on tietysti Coco.

Päivitin myös hieman Quinlanin lookkia, mihin olen suht tyytyväin en ja ymmärränh än minä, ettei noita saa 100%:n näköisiks i, mutta ainakin olen yrittänyt .

Tämä sen sijaan ei ollut minun tekosiani ja kiitän itseäni siitä, että olin aikoja sitten ladannut modin joka sallii minun vaihtaa simien ura-asut mieleisik seni. Tässä tapaukses sa korjata Quinlanin asu sotilasur alle sopivamma ksi.
Siis hän sai ylennykse n työssään ja sai tuon asun. ???!!! Juu en tajua, miksi peli valitsi tuon vai ajattelik ohan peli että Quinlan joutuisi työssä peiteteht äviin? Ja mihin?? No olin silti eri mieltä pelini kanssa, joten Quinlanin ei tarinnut käyttää noita hepeniä. :D

No mutta se siitä. Tällä erää pelaan taas vaihteeks i Trollhunt ers perheellä ni ja tein sinnekin päivityks iä ja päätin ikään kuin aloittaa alusta, joten Strickler ja Barbara saavat rakastua uudelleen toisiina. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta