The Sims -peleistä > The Sims 4

Mitä simeillesi kuuluu?

(1/3) > >>

simskatti:
Ja mitä olet ajatellut heidän päänsä menoksi?

Mäkis Mikan jälkeläis ten kanssa lopetin pelin aika lyhyeen, en jaksanutk aan pelata kaikkia vuorotell en enkä halunnut jättää osaa ajelehtim aan. Miina Maagisen, eli sen noitani, pelasin kuoliaaks i ja jatkoinki n hänen tyttärell ään peliä vielä, mutta lopulta kyllästyi n noitailuu n.

Uusimmass a tallennuk sessani olen pelannut niin, ettei sisaruksi sta tarvitse valita kenellä jatkaa kun tekee vain yhden per sukupolvi . Paitsi kun tuli kaksoset. Nyt olisi nuoret aikuiset Ronja ja Milja, yhtä rakkaita simsukakkeleita molemmat. En haluaisi valita, mutta päädyin siihen että Milja pyytää Alfonsoa muuttamaa n hänet vampyyrik si kunhan ehdin taas pelata. Saavat sitten elää onnellisi na yhdessä ikuisesti kun jatkan peliä Ronjalla :D

Simahtanut:
TS 4 on nii-i-i-i-iin mukava peli että väliin ihan iljettää. Simin luonteest a lähes riippumat ta niillä on "aina" samanlais ta pelata.
Tämän välttääks eni latasin taas peliin sisaret Pippa ja Jutta Paskiaise n. Tytöt ovat tällä haavaa vasta aloittele massa uudelleen
ympäristö aktivismi a Sulanissa opiskeltu aan sitä ennen pitkään magiaa, yleistä ynseilyä ja pesäpallo mailan käyttöä Briteches terissä.
Sulani ei tule olemaan enää entisensä Pipan ja Jutan jälkeen, uskoisin.

Neitoset aloittiva t peukaloim alla kalenteri in kokonaise n viikon edestä "Nutikoi Naapurisi" [Whip your Neighbour] teemapäiv iä.
Edellyttä en että heillä on hauskaa, he luultavas ti jatkavat samaa tahtia, mutta toisella teemalla. "Piekse paparazzi pahaan jamaan",
"Ilahduta vanhusta ilmaisell a eutanasia lla" ja "Miksi kantaa kaunaa kun voi kostaakin?" ovat kolme kärjessä toimintap äivien sarjaan.

Pipalla ja Jutalla on erinäisiä etuja. Julkimoin a heidät tunnetaan ja heitä syystäkin pelätään. Maineensa on kiirinyt pelin poikki ja takaisin.
He ovat kuvan kauniita - on pilakuvia kin, tiedän, mutta en tarkoita tällä kertaa niitä - ja vain arvoituks elliset velhottar en kykynsä
vetävät vertoja heidän huolella harjoitel luille pistopuhe illeen. Vahvatkin vapisevat heidän pirullise t hymynsä nähdessää n eikä heitä
toistaise ksi ole voitettu tappeluis sa niin kauan vain malttavat toimia yhteistuu min.

On urbaani huhu, etteivät sivustaka tsojat voi muka vaikuttaa tappelun lopputulo kseen. Pippa ja Jutta ovat eläviä esimerkke jä siitä,
ettei tuo juttu pidä paikkaans a sen enempää yliopisto n asuntolas sa, kapakassa kuin kadullaka an. Pieni annos hyytävää kauhua
juuri oikeaan aikaan, rivakka mälli vastapuol en päähän pesismail alla tai jokin aivan leikkisäl tä vaikuttav a uhkaus maailmanl opusta
ennen yhteenott oa voivat muuttaa asioita yllättävä nkin paljon. Sisaruksi a syytetään monesta asiasta, muttei rehellise stä pelistä.

PS. Kiitos avauksest a!

Nekku:
Mukavia kuulumisi a teillä! En muista olenko kertonut, mutta teinini joka asui yksin San Myshonass a muutti tätinsä luo kasvaessa an nuoreksi aikuiseks i. Tädillä on... kaksi koiraa? :D En ole nelosta avannut pitkään aikaan... Pitää avata kun mahdollis ta ja katsoa miltä peli maistuu jälleen ja miten uudet päivityks et ovat vaikuttan eet. :)

Simahtanut:
Sarjassa "tuoreimma t töppäilyn i Sims 4-pelissä" touhusin viime yönä seuraavaa:

Perustin uuden talouden Sulaniin, renoveera sin Päällikön buduaarin niille jokseenki n 'kaikilla mukavuuks illa' ja autoin ne sinne höpöttämä än.
Ryhmä koostuu kolmesta tyttelist ä (modini sopivat paremmin neitosten muokkaami seen, kuin ukkeleide n. Kumma juttu...) ja ovat erinomais en hyvää pataa keskenään - ainakin toistaise ksi.

Motiivini oli (ihan pikkuisen vain, turha tarkkuus ei hyödytä pelissä jota kokonaine n pöljien tiimi edelleen sabotoi harvase kuukausi joltain osin) selvittää mistä uudessa Lumisten vuorten mukana tulleessa elintapa-tuntemus-touhussa on oikein kysymys. Kun eräiden itämaiste n kirjoitus merkkien tulkinnan mukaan 3 naista edustaa jotain melko kamalaa, niin arvelin jotain lustinpit oa seuraavan - ja seurasiki n. En väsytä mahdollis ia lukijoita selostama lla miten systeemi toimi, koska arvelen selostuks en muodostuv an pelin toistaise ksi melko vaatimatt omia toimintoj a tylsemmäk si. Lyhyesti: toimii, vaan ei enimmäkse en mitenkään häikäise.

Mielenkii ntoisempa a kukaties seuraa jatkossa, kun asensin neitojen seuralais eksi kissan nimeltä Konfutse. Otus on ensinnäki n 100%-kuolematon okkultti henkiolen to ja muodonvai htaja, joka halutessa an vaeltaa näkyvän ja näkymättö män maailman välillä. Pelin typerän toteutuks en takia käytin paria modia (MCCC, AOM selectabl e_pets_mo d yms.), mutta ulkonaise sti katti muistutta a edelleen - useimmite n - kissaa. Se johtaa taloutta taikavoim in ja muokkaa muita asukkeja jokseenki n mielensä mukaan. Se mm:
- teki kaikista kissafane ja
- muokkasi porukan mieltymyk siä pitääksen alamaisen sa paikalla ja käskettäv issä. Miksi niiden muka pitäisi päästä laskettel emaan jonnekin pöhköön paikkaan tai juosta kapakoiss a? PYH!
- paransi ruokavali oita (lihavampi en simien syleissä lienee keskimäär in mukavampi loikoilla kuin laihempie n)
- levitti omaa elintapaa nsa kuten peli neuvoi (ja on nyt helkutin tyytyväin en suorituks eensa)
- poisti omat järjettöm ät pakkomiel teensä ja erinäiste n talouskap istusten pelkonsa
- seurasi sohvalta miten sakki suoriutui niille tomppelei lle annetuist a yksinkert aisista tehtävist ä ja palkitsi parhaat yritykset antamalla erilaisia itseensä kohdistuv ia satunnais ia rapsutus- ja halaamiso ikeuksia. Keppiä ei ole tarvinnut käyttää, mutta rangaistu kset on kyllä mietitty valmiiksi siltä varalta että niitä tarvitaan . Kissan kunnioitu s on viisauden alku...

Kerron lisää siinä tapaukses sa ettei Konfutse selviydy vierailij oista (joista se ei pidä) tai kykene pitämään porukkaa ruodussa. (Kuten useimmat lemmikit mainiosti tietävät, on tätä nykyä vaikea saada hyvää palvelusv äkeä talouteen) Arvelen kuitenkin että otukselle koittivat nyt ihan kissanpäi vät.

Yavannah:
Mä olen vain nyt pelaillut nelosta, tosin tällä kertaa vain sulanissa, missä mulla on Castaway Storyn innoittam ana tehty ko pelin hahmoja neloseen. Yhtä pösilöitä ovat kuin ko, pelissäki n. En ole mitenkään erityistä stooria tuolla pelannut, vaan olen välillä antanut noiden haaksirik koisten aivottomi en simieni touhuta itsekseen .
Melkoisen hyvin on mennyt, eivätkä nuo toistaise ksi *koputtaa puuta* ole onnistune et tapattama an itseään. Jessica tosin yritti, sillä ei ehtinyt ajoissa sisälle hökkeliin ja sai melkoisen salamanis kun. Oli sen jäljiltä enemmän tai vähemmän kärähtäne en näköinen, joten passitin hänet suihkuun.
Enimmäkse en simit on narisseet puskavess asta ja siitä miten se on jo yhden käyttöker ran jälkeen yököttävä . Sori vaan hienohelm aiset simini, mutta saarella ei ole parempaa tarjolla, joten jos ette halua laskea pöksyihin ne, niin käytätte sitten ällöä puskaa. Jos en väärin kattonu niin yhdessä välissä pari simiä ilmeisest i laski housuihin sa kun ei ehtinyt ajoissa hoitamaan asiaa pusikkoon .
Ja sitä sitten noloiltii n jokin aikaa. Lisäksi noilla on kova hinku mennä uimaa, etenkin ukkosen aikaa. Itsetuhoi sia kenties?
Ai niin ja yksi simeistä on omaa kömpelö ominaisuu den, on yrittänyt useampaan otteeseen kärventää itsensä nuotiota sytyttäes sä. Tosin niin on pari muutakin tuosta tiimistä, vaikka heillä ei tuota kömpelö ominaisuu tta olekaan. Liekö sitten pelin sisään rakennett u ominaisuu s ihan vain pelaajien riemuksi.
Niin ja vielä se että löysin tontti traitteih in Castaway ominaisuu den joten yksi tuon ko. saaren ominaisuu ksista on haaksirik ko ja se toimii hyvin. Simit tosin nirisee ja narisee tämän tästä kun ei muista et miten joutui saarelle ja ovat pökkyräss ä jne. No onneksi nuo ei vaikuta toimintaa mitenkään . Yhtä paljon säheltävä t kuin ilmankin tuota ominaisuu tta. :D

Toki otin pelistä taas läjän kuvia ja nyt niitä on taas tuolla kuvaketju ssa teidän ihastelta vananne. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta