The Sims -peleistä > The Sims 4

Ihonvärien päivitys

(1/1)

Cherrysama:
Elikkäs laitetaas  ihanasta ja vihatusta aiheesta aihetta kehiin XD

Viimein on julkastu uusi päivitys blogipost aus noista ihon värien korjauksi sta
Postaukse en

Ja mun on  pakko sanoa, että nyt oon oikeesti innoissan i. Jos kaikki vaan toimii ja noi sliderit tuo todellaki n selvää värieroa niin hyvä niin.
Toivoisin vaan että oltaisiin saatu joku samanlain en systeemi hiusten ja silmien väreihin.

Yavannah:
Toivottav asti. Sillä edellinen päivitys ihonvärei hin ei ollut erityisen onnistunu t ja ne "uudet" ihot näyttivät todella rakeisilt a ja karmeilta, etenkin tummat sävyt, joita tuolla ollaan aikataval la kaivattu.

Katsotaan nyt että onnistuuk o tuo, vai saavatko aikaiseks i pahempaa sotkua kuin viime päivityks essä. Suokaa anteeksi pessimist isyyteni, mutta EA:n törttötii mi on sössinyt jo niin usein ja paljon, että luottamus heihin ja heidän kykyihin (juu tällä hetkellä siellä ainoa hyvä kyky on sössimine n) on päässyt aika paljonkin karisemaa n.

Cherrysama:
Mä myönnän että mä en edes nähnyt eroa siinä viime päivityks essä niissä tummissa ihon väreissä. Vaikka siis hyvä kone ja pelaan parhailla grafiikoi lla yms.
Mutta sitten tosiaan kun katselin ihmisten videoita aiheesta niin huomasin ne läiskät ja rakeet paremmin.

Supersim:
liekkö kellään muulla peli temppuill u päivityks en myötä?. mulla on ongelmana että kun käynnistä n pelin niin se herjaa että modit ei käytössä vaikka oisinkin ne laittanut käyttöön ja käynnistä n pelin uudestaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta