The Sims -peleistä > The Sims 4

The Sims 4 Matka Batuuseen

(1/1)

Yavannah:

No niin, laitetaas nyt keskustel ua tästä surullise n kuuluisas ta packista/setistä tännekin. Eli mitä mieltä jne.

Itse olen yhä sitä mieltä aika turhake, enkä oliskaan hankkinu, jos ei ois sattunu olemaan alennukse ssa Originiss a. Joten nyt se munkin peliä tuolla koristaa.
Mitä nyt oon tota pelannu, ni osa nyt ei mitään merkittäv ästi uutta tuonut peliin, paitsi itsenäise t valomiekk ataistelu t kotona Batuu visiitin jälkeen. Batuu itsessään aika tylsä ja harmittaa kun tonteilla ei varsinais esti voi asua, eikä niissä pysty mitään rakennusj uttuja tekemään. Eikä noissa mitään kovin ihmeellis ä juttuja ole ja SW hahmotkin olivat aika suppeita. Ei ollut montaakaa n hahmoa ja jos nyt piti kerran Star Warsia olla niin olisivat sitten laittanee t ep 1-6:n hahmojaki n sinne (Anakin, Amidala, Luke, Leia jne...). Itse olisin mieluusti halunnut nähdä myös Wookien ja Han Solon, kun kerran Millenium Falcon on pelissä mukana. Myöskin jäin kaipaamaa n C-3PO:ta, jota en ainakaan vielä ole huomannut olevan saatavill a muuten kuin toisten pelaajien tekeminä koristein a. Plussaa ehkä BB ja R2-roboteista, vaikka aika vähän niidekään kanssa on mitään tekemistä ja jäävät aika usein johonkin vain pönöttämä än. Käytännös sä ovat vain liikkuvia radioita.

Maisemat toki hienoja ja näin, mutta tuntuu aika keskenerä iseltä tämäkin. Ai joo ja Rey, sekä Kylo Ren bongattu, joskaan eivät olleet kovin näköisiä kun leffaan vertaa. Tuntuu ettei oltu edes kauheasti yritetty. Ja tuo voima, asia siis mainitaan Batuulla, mutta eipä senkään käyttöä näkynyt. Ai joo ja vielä valomieko ista. Ärsytti että kaikissa perheen miekoissa vaihtui se valo, vaikka vaihtaaki n sen vain yhden simin tavaroiss a olevan miekan väriä/kristallia. Mä kun haluaisin, että jokainen vois tuunata itse omansa ja se pysyis sellaisen a. EA:n rähmäkäpä lät siis on sössineet senkin tai sitten siinä on joku bugi, ei niin yllättävä ä.

Mutta joo, jos päästäsin teidätkin kertomaan omia mielipite itänne ko setistä. Olkaapa niin hyvät. :)

Nekku:
Kiitos kerronnas tasi Yava! Itsehän en tätä omista, enkä tule omistamaa nkaan. Vaikuttaa kyllä taas niin tylsältä ja äkkiä hutaisult a niin kuin nelosen lisärit aina. Harmi, sillä kyseessä kuitenkin suosittu teema.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta