Simskorpi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

SMF - Just Installed!

Kirjoittaja Aihe: The Sims sarjan muut versiot  (Luettu 345 kertaa)

Nekku

• Full Member
  • Poissa Poissa
The Sims sarjan muut versiot
« : Marraskuu 02, 2020, 09:05:55 ip »

Omistatko pääsarjan osien lisäksi muita versioita? Mitä ja mitkä niistä ovat lempparei tasi? Täällä voi puhua myös legendaar isesta ykkösestä!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2020, 04:43:20 ip kirjoittanut Nekku »
Kirjattu
I fell in love, I fell in love
I gave my heart to el diablo, el diablo
I gave it up, I gave it up
Because he tells me I'm his angel, I'm his angel

Elena tsagrinou - El diablo - Esc 2021 Cyprus💕

Simahtanut

• Jr. Member
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: The Sims sarjan muut versiot
« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2020, 02:02:14 ip »

Lempparin i on luultavas ti lopun ikääni Sims Medieval. Oiva pläjäys keskiaika ista mentalite ettia hoveineen, kuninkaal lisineen,
kätyreine en ja sankarein een. Aivan kuin EA:lla olisi pelätty Medievali n nousevan Sims 3:a suositumm aksi, kun Medievali n
pelaamist a piti vaikeutta a (minun mielestän i) omituises ti niin, että osapelien haasteet piti selvittää ennen kuin seuraavat,
mahdollis esti mielenkii ntoisemma t osat aukenivat pelattavi ksi.
No mitä minä tein? Luonnolli sesti konfasin ja modasin pelin avoimeksi versioksi ja pelasin vain niitä osioita jotka koin itse
huvittavi mmiksi ja itselleni sopivimmi ksi.
Medieval hyväksyi kaikki oleellisi mmat Sims 3:n modit sellaisin aan, joten siitä irtosi uskomatto masti toimintaa . Autoja ei
luonnolli sesti ollut, joten simini teleportt ailivat hulluina joka paikkaan.

Sims 4 voi olla "ihan ok", mutta tosi hauskuus on aivan ehdottoma sti vanhemmis sa versioiss a ja Medievali ssa oli tiimi
ohimenevä sti tajunnut muutamia kerrassaa n ylittämät tömän huvittavi a seikkoja, joita ei sen koommin ole sarjassa
näkynyt. En osaa kyllin kiitellä mm. "Valas söi vanhempan i"- traittia, turhamais uutta ja ahmattia siinä muodossa kuin ne
toimivat Medievali ssa. No ne sai tietenkin hoideltua pois päiväjärj estyksest ä pelin keinoin (tai muutoin), mutta mitäpä
minä olisin niitä mennyt parantele maan. Ritarini oli useammin häpeäpaal ussa ja salamurha ajattaren i syömässä salaa,
kuin kumpikaan oli hoitamass a virallisi a tehtäviää n. En edes aloita siitä kuinka upeasti lääkäri hoiti hommansa
keskiajan konstein. Mahtava peli kerta kaikkiaan! 😂
Kirjattu

Nekku

• Full Member
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : Marraskuu 20, 2020, 05:33:11 ip »

Itse en paljon tuosta Medievali sta tiedä, mutta vaikuttaa ihan mielenkii ntoiselta . Taitaa jäädä kokematta tuo peli, valitetta vasti. Oman valtakunn an pitäminen kuulostaa kivalta, kun on esim. yliluonno llisuutta kin mukana.

Itseltäni löytyy tuo Selviytym istarinat , jonka olen kerran pelannut läpi ja vähän kokeillut vapaata peliä. Peli on hyvä, kuitenkin suurena miinuksen a se, että molempien päähahmoj en tarinat menevät pitkälti samoja reittejä pitkin. Lemmikki- ja elämäntar inoissa ilmeisest i on molemmiss a kaksi eri tarinaa.

Selviytym istarinoi ssa on jännä teema ja on kiva, kun voi perusnaap uruston sijaan elää viidakoss a. Paljon mystiisyy ttäkin mukana. Lempi paikkani taitaa olla se pudonnut lentokone .

Esineitä saisi olla pelissä hiukan enemmän. Löytyyköh än tuohon kuinka hyvin ladattuja ...

Mutta joo, hyvä Sims versio. :)

Kirjattu

Yavannah

• Full Member
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #3 : Marraskuu 20, 2020, 09:30:59 ip »

Multa löytyy myös The Sims Selviytym istarinat ja se on ollu ihan lempparin i ja oi kyllä sä sinne ladattuja saat. Sehän on periaatte essa kuin miniversi o The Sims 2:sesta. Eli purat lajittele t ja sitten siirrät packit sinne downloads kansioon tai jos siellä ei oo sellasta niin teet sellasen. Osa ladatuist a toimii, osa ei, vaikkois meshit. Olen kokeillut . Muuten mm sherahbim in aivan fantastis en upeat merirosvo ja fantasia jutut toimivat hienosti castaway pelissä. Joskin osa ei toimi siellä tarinapuo lella ehkä ihan niin hyvin, mut osa toimii ja osaa ei voi vaihtaa ennen kuin pääsee sitä stooria edemmäs tai pääsee sinne vapaapeli osioon, kun tarinaosi on on saanu hoidettua kokonaan. Mä en nyttemmin oo ko. peliä pelannu koska windows v*tun kymppi ei oikein pyöritä peliä ilman kikkakakk osia ja kolmosia ja sittenkin kun sen saa toimimaan, niin se tilettää jossakin välissä, mikä ärsyttää. Oonkin miettiny jos ihan Simsiä varten joskus pykäis vähän vanhemmal la windowsil la olevan pelikonee n, että pääsis pitkästä aikaa niilläkin pelaamaan . Ehkä joku windows väliltä 98-XP (tai tuttavall isimmin susikasi - extra paska), kun noita vanhoja käyttisle vykkeitä on vieläkin olemassa mulla tuolla jossain muuttolaa tikoissa.
Kirjattu

Nekku

• Full Member
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : Marraskuu 21, 2020, 04:45:39 ip »

Oi, pitänee tutustua noihin ladattuih in heti kun mahdollis ta. Itselläni kin ongelma, kun en saa pelattua läppärill äni, syynä levyasema n puuttumin en. Pitäisi käyttää vanhaa XP:täni, enkä ole sillä viitsinyt pelailla viime aikoina(eikä mulla oo ollu aikaakaan). Ehkä sitten uuden koneen tullessa pääsisi pelailema an. :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2020, 04:47:52 ip kirjoittanut Nekku »
Kirjattu